Buďte ako Sagan, získajte zelené tričko a kampaň za 12-tisíc eur!
Peter Sagan bude počas nadchádzajúceho víkendového finále Tour de France určite jedným z najskloňovanejších mien u nás. 22-ročnému zberateľovi zelených dresov zo Žiliny fandí celé Slovensko.
A tak, ako zelené tričko získa najaktívnejší cyklista, rozhodli sme sa, že podobnú trofej venujeme aj my najaktívnejšiemu príjemcovi na ĽudiaĽuďom.sk. Koniec koncov panáčikovia z nášho loga nosia zelené dresy celoročne.
Chceme oceniť tých príjemcov, ktorí sú aktívni v oslovovaní darcov. Na konci augusta porota vyberie toho najlepšieho pomyselného šprintéra, ktorý okrem skutočného zeleného trička od nás dostane aj reklamný priestor od mediálnych partnerov v hodnote 12-tisíc eur.
Porota, v ktorej budú mať zastúpenie predstavitelia mediálnych partnerov, si bude všímať najmä kroky, ktoré príjemcovia urobili pre prezentáciu svojej výzvy na webe. Akými kanálmi sa snažili osloviť potenciálnych darcov, či aktualizovali svoju výzvu, využívali sociálne médiá, písali blogy v jej prospech, ale aj úspech, teda počet darov.
Víťazná výzva získa reklamnú kampaň v rádiu Jemné melódie v hodnote osemtisíc eur a tiež bannerovú reklamu za 4000 eur na partnerských portáloch teraz.sk, rodinka.sk, vyhravam.sk a kosickespravy.sk. Túto kampaň príjemca využije na propagáciu svojej výzvy a získa tak väčšiu šancu vyzbierať cieľovú sumu.
Do súťaže sa môžu prihlásiť všetci príjemcovia s uverejnenými výzvami na ĽudiaĽuďom.sk, ktoré boli aktívne minimálne týždeň v období od 20. 7. do 31. 8. 2012 zaslaním e-mailu na adresu info@ludialudom.sk. V správe uvedú, aké aktivity urobili na propagáciu svojej výzvy, akými spôsobmi sa pokúsili osloviť čo najviac darcov. Prihlasovať sa nemusia ihneď, stačí aj koncom augusta, keď budú vedieť lepšie zhrnúť, s čím do súťaže o zelené tričko idú.
Tak, ako držíme palce Petrovi Saganovi a veríme v jeho čo najlepšie umiestnenie, držíme palce aj všetkým príjemcom na našom portáli v boji o zelené tričko a reklamnú kampaň.