Nové služby 4ky už využíva viac ako 25 000 zákazníkov
BRATISLAVA, 19.10.2015 – Po necelých dvoch týždňoch od spustenia nových služieb štvrtého mobilného operátora využíva jeho služby na území celého Slovenska už viac ako 25-tisíc zákazníkov. Túto hranicu pokorila 4ka v piatok večer. Zatiaľ najviac boduje medzi východniarmi. Prinášame prvé zaujímavé čísla z kuchyne 4ky.
Aj keď najvyšší počet SIM kariet novej služby Moja 4ka si zakúpili zákazníci na pobočke bratislavskej „hlavnej pošty“, v predaji jednoznačne vedie východ krajiny. Najviac zákazníkov získal slovenský mobilný operátor v Prešovskom (16% predaja) a v Košickom samosprávnom kraji (15%). Po bratislavskej pošte číslo 1 najviac zákazníkov prišlo do pobočky na ulici Andreja Kmeťa v Martine a na „Veľkú poštu“ v Prešove. Päticu dopĺňajú Michalovce a Humenné.
„Aj keď v niektorých regiónoch sme silnejší, mapy predaja ukazujú, že ľudia na celom Slovensku si vedia jasne spočítať, kto má bezkonkurenčne najatraktívnejšiu ponuku na trhu. Naši zákazníci nepotrebujú žiadne benefity ani bonusy na to, aby si znižovali ceny a výhodne telefonovali, SMSkovali alebo dátovali,“ hovorí riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWAN, a.s., Peter Helexa.
Bez ohľadu na výsledky predaja, štvrtý mobilný operátor hlási ďalšie rozšírenie svojej 4G siete, ktorá umožňuje kvalitné vysokorýchlostné pripojenie na internet, v sídlach po celej krajine. Medzi mestá, v ktorých je dostupná táto služba, pribudli Liptovský Mikuláš, Brezno, Zvolen, Svidník, Lučenec, Kolárovo a Považská Bystrica. „Zákazníci 4ky si môžu aktivovať dátový balíček 4G GIGA, s ktorým na 30 dní dostanú jeden gigabajt dát len za jediné euro. Rovnako považujem za veľmi dôležité zdôrazniť, že hlasové aj dátové služby sú dostupné na celom území Slovenska,“ vysvetľuje vedúca oddelenia rozvoja produktov Andrea Čagalová.
Telefón za 14 eur valcuje trhy
Slovenský mobilný operátor prišiel v prvej vlne s ponukou štyroch mobilných telefónov. A aj keď na pobočkách Slovenskej pošty majú zákazníci k dispozícii aj LTE telefóny pre dve SIM karty, najväčší záujem vzbudil Samsung E1200 2G, ktorého predaj výrazne predbehol všetky ostatné typy. Zrejme aj kvôli značne nízkej cene 14 eur, ktorá oslovuje nielen seniorov. „Ide o jednoduchý, no elegantný a praktický telefón. Vyhovuje najmä tým, ktorí potrebujú telefonovať a posielať SMS. V pohotovostnom režime vydrží 720 hodín, teda takmer mesiac,“ dodáva A. Čagalová.
Veľký úspech za prvé dni zaznamenala aj možnosť zarezervovať si svoje vlastné číslo, ktorého cena sa pohybuje od štyroch do 44 eur. Využilo ju už takmer 4000 zákazníkov. Celý výťažok z rezervácie čísel operátor venuje na charitatívne účely prostredníctvom darcovského portálu ĽudiaĽuďom.sk.
Spoločnosť SWAN, a.s., získala v tendri licenciu na 2 x 15 MHz v pásme 1800 MHz. V súčasnosti prevádzkuje a naďalej buduje plnohodnotnú mobilnú 4G sieť a profesionálne zázemie pre ponuku služieb 4G. Celkovo plánuje SWAN do projektu mobilného operátora investovať až 100 miliónov EUR.
Telekomunikačný operátor SWAN poskytuje elektronické komunikačné služby od roku 2000. Vybudoval vlastnú optickú sieť s európskymi parametrami a s počtom viac ako 50 000 zákazníkov. Je tretím najväčším poskytovateľom internetu na Slovensku. Pod značkou SWAN MULTIMEDIA poskytuje od roku 2007 služby triple-play (digitálna TV, internet, pevná linka) pre bytových zákazníkov. SWAN je súčasťou holdingu DanubiaTel, a.s., do portfólia ktorého patrí aj dátové centrum, softwarehouse a národný správca domén. Výstavbou a prevádzkou mobilnej 4G siete sa SWAN stal telekomunikačným operátorom s veľmi širokým spektrom služieb. www.swan.sk
Informácie pre média:
Zuzana Hánová
Vedúca oddelenia marketingu, SWAN, a.s.
+421 2 35 000 679, zuzana.hanova@swan.sk